Maak snel en eenvoudig mooie rapportages in je eigen huisstijl op basis van ‘bouwblokjes’.

Rapportagetool, nooit meer knippen en plakken

Heb je nu vaak dat je ergens de contactgegevens op moet zoeken van alle contactpersonen van een dossier? Dat je deze meerdere malen zit in te kloppen? Dat je de functie hebt opgeslagen in een ander bestand en de FML nog in je tas zit? Veel handelingen, veel ‘knippen en plakken’ in Word. Kortom: voor de meesten niet het meest leuke onderdeel van het vak. Hier biedt de rapportagetool een oplossing. Je maakt één keer enkele vaste sjablonen van veel voorkomende rapportages zoals bijvoorbeeld ‘Standaard rapportage startonderzoek’ en ‘Standaard rapportage vervolgonderzoek’. Dit werkt met bouwblokjes, vast onderdelen die altijd terugkomen in zo’n rapportage.

Denk bijvoorbeeld aan de bouwblokjes:
– Eigen bedrijfsnaam plus logo
– Gegevens werknemer
– Gegevens arbeidsdeskundige
– Inleiding
– Vraagstelling
– Belastbaarheid
– etc.

Tijd besparen en veilig werken

Al die gegevens heb je eerder al ingevoerd tijdens het traject. Binnen de rapportgenerator worden al deze gegevens verzameld en klaargezet in een conceptrapport. Het enige wat je als arbeidsdeskundige hoeft te doen is je persoonlijke bevindingen en toelichtingen toevoegen en zorgen voor ondertekening. Kortom: makkelijk en snel mooie rapportages maken. Ook heel handig als je na een half jaar weer terugkomt bij dezelfde werkgever. De data blijven bewaard en hoef je dus niet opnieuw in te voeren.

Lekker werken: als je internet hebt kun je ‘anywhere’ je persoonlijke en veilige AD assist omgeving benaderen. Altijd alles bij de hand, nooit een dossier vergeten mee te nemen. Handiger (als je het gewend bent) en in elk geval veiliger dan dossiers in de tas.  Alhoewel een papieren versie soms ook gewoon fijn is. Gelukkig kun je de pdf rapportage altijd printen.